کسب مقام از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در طرح تفسیر جز 7 قرآن
کسب مقام از سوي اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان در طرح تفسير جز 7 قرآن

کسب مقام از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در طرح تفسیر جز 7 قرآن

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان با اشاره به اينکه استان لرستان رتبه 12 کشور در تعداد شرکت کنندگان در طرح تفسير قرآن را دارد، گفت: سه لرستاني موفق به کسب مقام برتر کشوري شده اند.
شناسه خبر : 11433 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما( استان لرستان، « محمد ابدالی پور»  اظهار داشت: طرح مسابقه تفسیر کوتاه شامل ۳۰ مسابقه روزانه از آیات جزء هفتم قرآن کریم است که محتوای آن در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf در ۳۰ درس (هر روز یک درس) ارائه شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه این مسابقه در بستر فضای مجازی ارائه شده است، افزود: 683 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این مسابقه شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه استان لرستان رتبه 12 کشور را در تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه آنلاین داشته است، بیان کرد: سه لرستانی موفق به کسب مقام برتر کشوری شده اند.

ابدالی پور با بیان اینکه این مسابقه در بستر فضای مجازی برگزار شده است، افزود: این مسابقه قرآنی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی هنری برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به فعالیت های قرآنی مساجد برگزار شده است.

وی بیان کرد:  طرح تفسیر جزء هفتم قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و استان آغاز شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: توجه به معانی و پیام آیات در هنگام تلاوت قرآن کریم، زمینه سازی تدبر و عمل به آیات الهی وایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار تلاوت قرآن کریم از اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است.