کانون های فرهنگی هنری پایگاه هایی برای تقویت تقوا، ایمان و فرهنگ در جامعه هستند
کانون هاي فرهنگي هنري پايگاه هايي براي تقويت تقوا، ايمان و فرهنگ در جامعه هستند

کانون های فرهنگی هنری پایگاه هایی برای تقویت تقوا، ایمان و فرهنگ در جامعه هستند

نماينده ولي فقيه در لرستان، سيره رهبر معظم انقلاب و امام راحل را اسوه فعاليت در عرصه فرهنگي دانست و گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، پايگاه هايي براي تقويت ارزش هاي دروني چون تقوا، ايمان و فرهنگ هستند.
شناسه خبر : 12348 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۵۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) در استان لرستان، حجت الاسلام « سید احمدرضا شاهرخی»امروز(3 تیر) در جلسه اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و مراسم تجلیل از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری آدینه خرم آباد، اظهار داشت: بهترین زنان و بهترین مردان بودن به ظاهر نیست، بلکه برتری انسان ها و بهترین بودن به باتقوا بودن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه ظاهر کوتاه مدت است و پس از مدتی دگرگون می شود، افزود: تفاوت ظاهری بعد از چند سال از بین می رود، اما باطن و درون انسان باقی ماندی است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، ستاد نماز جمعه، گروه های جهادی و جهادگران همه برای تقویت ارزش های درونی است که ثابت باقی می ماند و پا برجا و زنده است.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: کانون های فرهنگی هنری نماز جمعه پایگاه های برای تقویت ارزش های درونی چون تقوا، ایمان و تقویت فرهنگ دینی و بصیرت افزایی است.

نماز جمعه قرارگاه ایمان و بصیرت است

وی همچنین با تقدیر از فعالیت کانون آدینه مصلی نماز جمعه خرم آباد، و ستاد نماز جمعه خرم آباد، خاطرنشان کرد: برپایی  نماز عبادی سیاسی جمعه، قرارگاه تقوا، ایمان و بصیرت است.

حجت الاسلام شاهرخی با دعوت از جوانان برای حضور در فعالیت های فرهنگی، بیان کرد: جوانان با علاقه و در مسیر فعالیت های فرهنگی و تقویت ایمان و بصیرت افزایی گام بردارند.

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی فعالیت های موثری انجام شده است، خاطرنشان کرد: استمرار در مسیر و تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اهداف و آرمان های فرهنگی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در مسیر اهداف و آرمان ها باید خستگی ناپذیر و ثابت قدم باشیم، افزود: سیره و منش امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین اسوه ایستادگی برای رسیدن به اهداف است.

حجت الاسلام شاهرخی یاد آوری شد: امام خمینی (ره) در سال 42 درحالی یک تنه در برابر دنیای طاغوت ایستاد که مراکز فساد مشغول ترویج فساد بودند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با توکل بر خداوند متعال و تحمل مشقت های راه در برابر دنیای کفر و فساد قرار گرفت و با یاری و کمک باری تعالی موفق شد.

امام جمعه خرم آباد، خاطرنشان کرد: امروز هم رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام قد در برابر دنیای استکباری و نظام سلطه ایستاده است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه کار در عرصه فرهنگ سن و سال خاصی ندارد، گفت: باید در قالب برنامه های فرهنگی در راستای گسترش تقوا و فرهنگ نماز تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: الگوی ما رهبری است که تمام قد در مقابل دشمنان ایستاده است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ازفعالان کانون فرهنگی هنری آدینه خرم آباد تقدیر شد.