طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود
طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان برگزار مي شود

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود

ابدالي پور دهه کرامت را فرصتي براي تقويت فرهنگ تکريم دانست و گفت: امسال طرح ملي « سه شنبه هاي تکريم در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 12571 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای "فهما" در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور، طرح ملی«سه شنبه های تکریم» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

 

مدیرستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این رویداد ملی که به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود، رویکردی محله محور و خانواده بنیان دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد ملی تلاش می شود با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و ملاحظه اقتضائات محلی برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت مسجد و زیرنظر امام جماعت مسجد برگزار ‌شود.

 

وی ادامه داد: جهت اجرای طرح با دستگاه های پیشنهادی در آیین نامه این طرح رایزنی هایی انجام شده و از طریق سایت بچه های مسجد و ارسال پیامک به کانونهای فرهنگی هنری استان اطلاع رسانی شده است.

 

ابدالی پور افزود: این رویداد ملی به شناسایی وتکریم خانواده معظم شهداء وایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله می پردازد.

 

مدیرستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ملی تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد به عنوان شده است.