جشن میلاد امام رضا(ع) در کانون‌های مساجد پلدختر برگزار شد
جشن ميلاد امام رضا(ع) در کانون‌هاي مساجد پلدختر برگزار شد

جشن میلاد امام رضا(ع) در کانون‌های مساجد پلدختر برگزار شد

مدير کانون فرهنگي هنري گمشده بقيع شهرستان پلدختر با اشاره به برگزاري مراسم جشن دهه کرامت در کانون هاي فرهنگي هنري پلدختر، گفت: همزمان با شب ميلاد امام رضا(ع) آسمان روستاي سراب حمام شهرستان پلدختر نورافشاني مي شود.
شناسه خبر : 12879 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۴
«احسان بابایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای "فهما"، اظهار داشت: در طول دهه کرامت به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پلدختر جشن های ویژه دهه کرامت در مساجد این شهرستان برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری گمشده بقیع و کانون معین شهرستان پلدختر، افزود: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) نیز مراسم جشن های مردمی دهه کرامت با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد این شهرستان برگزار می شود.

 

وی از برگزاری جشن محوری میلاد امام رضا(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در روستای سراب حمام پلدختر، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور امام جمعه پلدختر و مردم این روستا برگزار می شود.

 

بابایی بیان کرد: همچنین همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) آسمان روستای سراب حمام شهرستان پلدختر نورافشانی می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری متنوع در کانون های فرهنگی هنری شهرستان پلدختر، افزود: تلاش شده است برای مبارزه با شیوع بیشتر بحران کرونا از بستر فضای مجازی برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دهه کرامت بهره گرفته شود.

 

بابایی اذعان داشت: تلاش شده است در قالب برنامه های فرهنگی و مسابقه های کتابخوانی و...  سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون های مساجد تشریح و تبیین شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری گمشده بقیع و کانون معین شهرستان پلدختر اظهار کرد: در طول دهه کرامت برنامه های چون جشن های مردمی و مسابقات قرآنی در کانون های فرهنگی هنری شهرستان پلدختر برگزار شده است.