برگزاری جشنواره عکس ویژه دهه کرامت در استان لرستان
برگزاري جشنواره عکس ويژه دهه کرامت در استان لرستان

برگزاری جشنواره عکس ویژه دهه کرامت در استان لرستان

جشنواره عکس و نقاشي ويژه دهه کرامت به همت کانون فرهنگي هنري سبحان در استان لرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 12880 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

دبیرجشنواره عکس و نقاشی دهه کرامت در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای "فهما" در استان لرستان افزود: به همت کانون فرهنگی هنری سبحان شهرستان کوهدشت و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جشنواره عکس در استان لرستان برگزار شده است.

 

« حمید آدمی» با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش عکس و نقاشی در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به اینکه بخش نقاشی ویژه گروه سنی کودکان است، افزود: این بخش حرم مطهرامام رضا(ع)، دهه کرامت، حرم مطهرحضرت معصومه(س) و زیارت به عنوان موضوع های بخش نقاشی عنوان شده است.

 

آدمی بخش عکس مخصوص اقشار مختلف است، افزود:  علاقمندان می توانند برای شرکت در بخش عکس، عکس های ویژه بزرگداشت دهه کرامت در مساجد و منازل را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با اشاره به بخش ویژه عکس، افزود: خانواده ها می توانند تصاویر بزرگداشت روز دختر و مراسم جشن این روز برای دختران خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

 

دبیر جشنواره عکس دهه کرامت، با بیان اینکه 14 تیر آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره است، اظهار کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق شماره های تلگرامی  09360784096 و09211021644ارسال نماییند.

 

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده توسط مردم داوری خواهند شد، گفت: آثار دریافتی با ارائه در سایت اطلاع رسانی کانون سبحان مورد داوری از نظر مردم قرار می گیرند.

 

آدمی  با اشاره به اینکه آثار دریافتی به مدت سه روز در کانون سبحان مورد داوری از نظر مردم قرار می گیرند، اظهار کرد: به 10 اثر برتر در هر بخش عکس و نقاشی جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.