مشکلات فرا روی کانون های مساجد ساختاری است
مشکلات فرا روي کانون هاي مساجد ساختاري است

مشکلات فرا روی کانون های مساجد ساختاری است

نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر ضرورت رفع مشکلات فرا روي کانون هاي مساجد، گفت: عمده مشکلات امروز کانون هاي مساجد ساختاري است.
شناسه خبر : 15468 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۱
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « مهرداد ویسکرمی» امروز(6 شهریور) در  دیدار با کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار داشت: فعالیت انقلابی و ارزشی با بی مهری مواجه است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شواری اسلامی اسلامی خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات و مسائل فرهنگی، اجتماعی و...در این مهجوریت است و باید این مساله با برنامه ریزی برطرف شود.

وی با تاکید بر ضرورت ممارست  بچه های انقلابی و مسجد در پیشبرد امور، گفت: گاهی باید بی اعتنا به بی مهرها تنها به هدف فکر و با ممارست برنامه را پیش برد.

ویسکرمی با اشاره به اینکه موفقیت در پیش برد برنامه های فرهنگی ارزشمند و انقلابی نیازمند تلاش و ممارست شبانه روزی است، بیان داشت: بدون تلاش و برنامه ریزی نمی توان به پیشرفت و تعالی امید داشت باید از کار خسته نشویم و در مهجوریت کار کنیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات فرا روی کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: بیشتر مشکلات امروز فرا روی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساختاری است.