نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛ آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است
نماينده ولي فقيه در استان لرستان؛ آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهيدان است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان؛ آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است

حجت الاسلام و المسلمين شاهرخي، در راستاي اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم بو تجليل از خانواده شهيد «يوسف نوري»، گفت: آرامش امروز دستاورد خون پاک شهيدان است.
شناسه خبر : 15470 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان لرستان: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس اداره مددکاری بنیاد شهید و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در منزل خانواده شهید «یوسف نوری» برگزار شد.

 

امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان امروز(5 شهریور) در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» بیان سیره و منش شهدا برای نسل جوان و نوجوان را بستر ترویج فرهنگ ایثار دانست و اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی بیان کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند که تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: والدین شهدا هم اسوه های ایثار و از خودگذشتگی هستند و ثواب شهید را داشته و افتخار جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد:مسئولان و خدمتگزاران این سرزمین همواره باید در جهت آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

 

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می شود.

 

این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

 

شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

گفتنی است، شهید «یوسف نوری » با عضویت  بسیج طی ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ در منطقه بوکان غرب به درجه رفیع شهادت نائل شد.