برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد لرستان
برگزاري ويژه برنامه‌هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌هاي مساجد لرستان

برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد لرستان

مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان از اجراي برنامه هاي فرهنگي هنري ويژه هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس برنامه هاي فرهنگي و هنري با تاکيد بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 16245 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در استان لرستان،« محمد ابدالی پور» اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالروز دفاع مقدس ویژه برنامه های با موضوع ایثار و گذشت در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ این مرزو بوم است، افزود: در دوران دفاع مقدس با وجود حمایت های بسیاری از کشورهای جهان ازصدام و رژیم بعثی عراق، ایران اسلامی در سایه فرهنگ ایثار و مقاومت و توکل بر خداوند متعال با کمترین امکانات در برابر هجوم رژیم بعث عراق ایستادگی کرد.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: برنامه های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

ابدالی پور بیان کرد: تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اجرای تئاتر در مساجد سطح شهر خرم آباد با موضوع های دفاع مقدس، ایثار و شهادت از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در هفته دفاع مقدس است.

 

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد وپایگاه های مقاومت بسیج و غبار روبی از گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفته دفاع مقدس است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با عنوان «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد و اظهار کرد: این جشنواره با موضوعات قرآن، عترت، امام و مرجعیت، دفاع از وطن، اسلام و مسجد و ... در وصیت نامه شهیدان در قالب های نماهنگ، صوت و پادکست، عکس نوشت و فیلم موبایلی برگزار می شود.