خانواده شهید محمدمراد رشنودی در استان لرستان تجلیل شدند
خانواده شهيد محمدمراد رشنودي در استان لرستان تجليل شدند

خانواده شهید محمدمراد رشنودی در استان لرستان تجلیل شدند

در ادامه برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم اين هفته در استان لرستان، مسئولان استاني از خانواده شهيد محمدمراد رشنودي تجليل کردند.
شناسه خبر : 16352 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان لرستان، در راستای برگزاری طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، امروز پنج شنبه 27 شهریور از خانواده شهید محمدمراد رشنودی تجلیل شد.

 

« محمد ابدالی پور»  در این آیین طی سحنانی اظهار کرد:  طرح تکریم خانواده های شهدا، در آستانه پاسداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس و با هدف تجلیل از مقام شامخ خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود:با بیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور برگزار می شود.

 

ابدالی پور با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ترویج فرهنگ ایثار و پاسداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: تلاش می شود طرح سه شنبه های تکریم تبدیل به سنت حسنه ای شود که طی آن هر سه شنبه از خانواده معظم شهدا دیدار به عمل آید.

 

وی بیان کرد: احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مهم ترین اهداف طرح ملی سه شنبه های تکریم است.

 

ابدالی پور افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی از جمله اهداف طرح است.

 

وی اذعان داشت: الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از دیگر اهداف پیش‌بینی شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه این طرح در کانون های فرهنگی هنری مساجد در همه شهرستان های استان اجرایی می شود، اظهار کرد: این طرح یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و ملاحضه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و ذیل نظر امام جماعت محترم مسجد به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

گفتنی است، امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان استانی از خانواده شهید « محمد مراد رشنودی»تجلیل شد.