خانواده شهدا سرمایه‌های صبر و مقاومت هستند
خانواده شهدا سرمايه‌هاي صبر و مقاومت هستند

خانواده شهدا سرمایه‌های صبر و مقاومت هستند

فتايي، در جريان برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان لرستان گفت: خانواده معظم شهدا را اسوه هاي صبر و مقاومت هستند.
شناسه خبر : 16543 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان لرستان، احمد حسین فتایی» امروز2 مهر در مراسم تکریم خانواده معظم شهید علی محمد دهقانکار، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان و ایثار و گذشت خانواده‌های معظم آنان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خانواده های معظم شهدا را اسوه های صبر و مقاومت دانست و افزود: طرح ملی "سه‌شنبه‌های تکریم" از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است که با رویکرد ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا سرمایه های صبر و مقاومت هستند و اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس تلاش می شود از این اسوه های صبر، مقاومت و ایثار تقدیر و تجلیل شود.

 

فتایی تکریم خانواده معظم شهدا را بستر معرفی سیره و منش شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند گامی مهم در راستای الگوسازی مناسب برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

 

وی خانواده‌های شهدا را مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران دانست واذعان داشت: طرح ملی« سه شنبه های تکریم» تلنگری است که همیشه به یاد خانواده شهدا باشیم.

 

فتایی افزود: طرح ملی «سه شنبه های تکریم»  و حضور مسئولان در منازل شهدا می تواند یاد و خاطره شهدا را در دل ما و همه مردم زنده نگه داشته و بستر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تجلیل از خانواده شهید «علی محمد دهقانکار»، اظهار کرد: ایثار، گذشته و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا به عنوان الگو باید به جامعه معرفی شود.

 

طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم ها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

در این برنامه معنوی از مقام  همسر شهید« علی محمد دهقانکار» تجلیل و تقدیر شد.