تجلیل از خانواده اسکندر نیازی در لرستان
تجليل از خانواده اسکندر نيازي در لرستان
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

تجلیل از خانواده اسکندر نیازی در لرستان

ابدالي پور گفت: طرح ملي سه شنبه هاي تکريم امروز يکشنبه 5 مهر، در منزل شهيد اسکندر نيازي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 16627 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

« محمد ابدالی پور»  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای)فهما(در استان لرستان، گفت: طرح « سه شنبه های تکریم»  به عنوان رویداد محله محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و  با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این طرح در استان همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

 

وی افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله اجرا می شود.

 

ابدالی پور: همچنین  تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی،  ترویج فرهنگ ایثار شهادت ، ترویج ارزش های ناب دینی و اسلامی از دیگر اهداف طرح سه شنبه های تکریم است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: در ادامه طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز  (۵ مهر) در منزل شهید «اسکندر نیازی» برگزار می شود.