ایثارگران اسوه های صبر و مقاومت هستند
ايثارگران اسوه هاي صبر و مقاومت هستند
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

ایثارگران اسوه های صبر و مقاومت هستند

ابدالي پور با تجليل از صبر و ايستادگي ايثارگران و خانواده معظم شهدا، گفت: ايثارگران، جانبازان و خانواده هاي معظم شهدا اسوه هاي صبر، ايثار و مقاومت هستند.
شناسه خبر : 16988 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان لرستان، محمد ابدالی پور امروز 12 مهر درهمایش تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، اظهار داشت: نظم و امنیت امروز جامعه دستاورد خون پاک شهیدان و ایثار و مقاومت ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهداست.


مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، با ایستادگی و مقاومت خود باعث افتخار و سربلندی نظام شده اند و اسوه های همیشگی ایثار، مقاومت و صبر هستند.

 

وی با بیان اینکه ایثارگران بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: اگر ایثارگران و خانواده معظم شهدا پایداری نمی کردید انقلاب پیروز نمی شد.

 

ابدالی پور  افزود: همسران شهدا نقش به سزائی در حماسه دفاع مقدس داشته اند و با صبر و مقاومت و بردباری،برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

 

وی با بیان اینکه کار ایثارگران و خانواده های معظم شهدا کاری بزرگ بوده است، افزود:  ملت ما ارزش ایثارگری ها را باور دارند و خود را مدیون این رشادت ها می داند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان همه ما عزت و استقلال کشورمان را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی در برابر دشمنان جنگیدند و امروز ما باید با بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمنان بایستیم.

 

گفتنی است، در این مراسم که به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و کانون فرهنگی هنری  آیت الله طالقانی مسجد توسلی خرم آباد برگزار شد، از ایثارگران، شهدا و جانبازان محله تقدیر و قدر دانی شد.