سه شنبه های تکریم در منزل شهید خدارسان دریکوند برگزار می‌شود
سه شنبه هاي تکريم در منزل شهيد خدارسان دريکوند برگزار مي‌شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

سه شنبه های تکریم در منزل شهید خدارسان دریکوند برگزار می‌شود

ابدالي پور گفت: در ادامه طرح سه شنبه هاي تکريم، خانواده شهيد « خدارسان دريکوند» تجليل مي شوند.
شناسه خبر : 17166 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان لرستان، « محمد ابدالی پور» اظهار داشت: طرح سه شنبه های تکریم فردا(15 مهر) با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در منزل شهید« خدارسا دریکوند» برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه این طرح هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شده است، افزود: طرح «سه شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران در تا پایان  سال جاری برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می‌شود.

 

ابدالی پور  با بیان اینکه شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

وی افزود: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال برگزاری است.

 

شهید «خدارسان دریکوند» طی فروردین ۱۳۴۳، در روستای سپیددشت از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد، تا دوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت، نوزدهم دی ۱۳۶۵، در شلمچه شهید شد، مزار وی در زادگاهش واقع است.