سه‌شنبه‌های تکریم فرصتی برای آشنایی نسل جوان با سیره و منش شهدا است
سه‌شنبه‌هاي تکريم فرصتي براي آشنايي نسل جوان با سيره و منش شهدا است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد:

سه‌شنبه‌های تکریم فرصتی برای آشنایی نسل جوان با سیره و منش شهدا است

هادي پور، خانواده هاي معظم شهدا را اسوه هاي ايثار و مقاومت دانست و گفت: رويداد ملي « سه شنبه هاي تکريم» فرصت تقويت فرهنگ ايثار و مقاومت در جامعه است.
شناسه خبر : 17343 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان لرستان، «صادق هادی پور» امروزچهارشنبه 16 مهر در دیدار با خانواده شهید «خدارسان دریکوند»، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاوردخون پاک شهیدان است.


رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم آباد، با اشاره به اهمیت بیان سیره و منش و زندگی نامه شهیدان برای نسل جوان و نوجوان، خاطرنشان کرد: بیان سیره و منش شهدا برای نسل جوان و نوجوان بستر نهادینه سازی فرهنگ غنی ایثار و مقاومت است.

 

وی با اشاره به توطئه های گسترده دشمنان، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

هادی پور با اشاره به طرح «سه شنبه‌های تکریم»، افزود: رویداد ملی سه شنبه های تکریم از ابتکار عمل وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و ستاد کانون‌های مساجد است.

 

وی بیان کرد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و بازخوانی زندگی نامه و سیره ومنش شهداست.

 

هادی پور افزود: با توجه به عضویت جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، این رویداد ملی فرصت آشنایی جوانان با سیره و منش شهدا را فراهم خواهد کرد و جوانان امروز با راه شهدا و اهداف و آرمان های شهدا آشنا می شوند.

 

رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در واقع گرامیداشت  ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

 

امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان،رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعی از مسئولان استانی از خانواده شهید «خدارسان دریکوند» تجلیل شد.

 

شهید «خدارسان دریکوند» طی فروردین ۱۳۴۳، در روستای سپیددشت از توابع شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد، تا دوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت، نوزدهم دی ۱۳۶۵، در شلمچه شهید شد، مزار وی در زادگاهش واقع است.