پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) در لرستان برگزار می شود
پويش بين المللي پيامبر رحمت (ص) در لرستان برگزار مي شود
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) در لرستان برگزار می شود

ابدالي پور گفت: به مناسبت گراميداشت هفته وحدت پويش بين المللي پيامبر رحمت(ص) در بستر فضاي مجازي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 18070 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان لرستان: «محمد ابدالی پور» اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت پویش بین المللی پیامبر رحمت در بستر فضای مجازی با هدف معرفی و نشر اسلام محمدی برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند یک حدیث گهربار از پیامبر اکرم(ص) را انتخاب کرده، بنویسند و از آن عکس بگیرند و با هشتک های#پیامبر_رحمت #نبی_الرحمه #THE_PROPHET_OFMERCY در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

 

وی عنوان کرد: برگزاری چنین پویش های بین المللی به ویژه در فضای مجازی و با محوریت رسول گرامی اسلام موجب شده تا سیره و روش زندگی پیامبر خاتم بیش از پیش در بین آحاد جامعه ترویج یابد و مردم دنیا با پیامبر رحمت آشنا شوند.

 

ابدالی پور خاطر نشان کرد: در شرایط امروز که دشمنان به ویژه کشورهای غربی نظیر فرانسه به دنبال بدبین کردن اذهان عمومی نسبت به دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) هستند، شرکت در چنین پویش هایی بهترین فرصت است تا بیش از پیش عشق و ارادت خود را به حضرت محمد (ص) نشان داده و رآفت، مهربانی و اخلاق والای پیامبر گرامی اسلام را به رخ جهانیان بکشانیم.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: ستاد فهما به مناسبت هفته وحدت و به منظور پاسخ به اقدام موهن غرب در توهین به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) پویش‌ها و طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند که پویش پیامبر رحمت(ص) و قرائت سوره مبارکه محمد(ص) و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس نبوی(ص) از جمله آنها است.