اجرای نذر فرهنگی کتاب «سلام بر ابراهیم» به همت کانون مولی‌الموحدین
اجراي نذر فرهنگي کتاب «سلام بر ابراهيم» به همت کانون مولي‌الموحدين

اجرای نذر فرهنگی کتاب «سلام بر ابراهیم» به همت کانون مولی‌الموحدین

کلانتري گفت: طرح نذر کتاب با هدف معرفي الگوهاي اسلامي و انقلابي به جوانان و نوجوانان و ترويج فرهنگ کتابخواني، به اجرا گذاشته مي شود.
شناسه خبر : 19904 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان لرستان، رضا کلانتری امروز(28آبان) اظهار داشت: طرح نذر کتاب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) و با هدف معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی به جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، به اجرا گذاشته می شود. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به مطالعه زندگی نامه و خاطرات شهید والامقام " ابراهیم هادی "  کتاب دو جلدی ((سلام بر ابراهیم)) برای نذر در این طرح برگزیده شد.

 

وی تصریح کرد: این کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از خیرین خریداری و در اختیار کانون فرهنگی هنری مولی الموحدین(ع) مسجد امام علی (ع) کوی جهادگران خرم آباد قرار گرفته تا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

 

کلانتری ابراز داشت: در قالب این طرح، دوستداران مطالعه و کتابخوانی و همچنین شهید " ابراهیم هادی " با حضور در دفتر کانون، نسبت به تهیه کتاب اقدام و پس از مطالعه، آن را به یکی از دوستان یا آشنایان معرفی و در اختیار وی قرار می دهند و روند نذر کتاب به همین منوال ادامه پیدا خواهد کرد.