اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیشتازان عرصه فرهنگ هستند
اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد پيشتازان عرصه فرهنگ هستند
بخشدار کوهنانی:

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیشتازان عرصه فرهنگ هستند

آزادبخت با اشاره به فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راستاي مقابله به بحران کرونا، گفت: اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد پيشتازان فرهنگي هستند.
شناسه خبر : 20416 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهمااز استان لرستان:  « مسلم آزادبخت» امروز(18آذر) در دیدار با مدیرو رابط کانون کانون رابط  شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: مدیران مسئول و اعضای کانون های مساجد در راستای خودسازی و اصلاح جامعه فعالیت می کنند و از این جهت فعالیت های آن ها ارزشمند و موثر است.

 

بخشدار کوهنانی افزود: اعضای کانون های مساجد برای خودسازی و اصلاح جامعه تلاش می کنند و تلاش آن ها بسیار موثر و آن ها در جبهه مهم نبرد با تهاجم فرهنگی و مبارزه با نفس قرار دارند.

 

وی با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در میدان مبارزه با بیماری کرونا، گفت: تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد در کمک به نیازمندان و مشارکت در طرح رسیدگی به نیازمندان قابل تقدیر است.

 

آزادبخت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد را پیشتازان فرهنگی دانست و گفت: همکاری مدیران ادارات با کانون های فرهنگی هنری مساجد ضروری است.

 

« جاسم گرانمایه» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید تقی زاده هم در این دیدار گزارش کوتاهی در خصوص کارهای انجام گرفته در سطح کانونهای فرهنگی هنری شهرستان ارا‌ئه کرد.

 

گفتنی است، در این دیدار بخشدار کوهنانی در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده و به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد درآمد.