100 بسته معیشتی و پک یلدایی در بین نیازمندان خرم آبادی توزیع شد
100 بسته معيشتي و پک يلدايي در بين نيازمندان خرم آبادي توزيع شد
مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی:

100 بسته معیشتی و پک یلدایی در بین نیازمندان خرم آبادی توزیع شد

ساکي فر گفت: همزمان با ميلاد با سعادت حضرت زينب(س) 100 بسته معيشتي و 100 پک يلدايي در بين نيازمندان خرم آبادي توزيع شده است.
شناسه خبر : 21091 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان: «علی ساکی فر»  اظهارداشت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری  شهید سلیمانی و فعالان مسجد امام حسن عسکری(ع)  بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا تهیه شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی افزود: با جذب مشارکت خیران و مردم به صورت ماهانه  از نیازمندان شهرستان خرم آباد حمایت می شود.

وی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و همدلی در این کانون فرهنگی هنری مسجد، بیان کرد: در لبیک به ندای رهبری  طرح رزمایش مواسات و همدلی در کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی مسجد امام حسن عسکری(ع) به صورت ماهانه و همچنین  در مناسب های مختلف برگزار می شود .

ساکی فر با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) افزود: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) 100 بسته معیشتی و 100 پک شب یلدا بین نیازمندان توزیع شده است. 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی با بیان اینکه هر بسته معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات است، افزود: پک های ویژه شب یلدا هم شامل میوه، هندوانه و تنقلات بوده است.