اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» اعلام شد
اسامي برگزيدگان مسابقه کتابخواني «ماجراي عشق من» اعلام شد
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» اعلام شد

ابدالي پور گفت: سه لرستاني در مسابقه بزرگ کتابخواني« ماجراي عشق من» با محوريت ازدواج پيامبر گرامي اسلام معرفي شدند.
شناسه خبر : 21267 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان،» محمد ابدالی پور«  اظهار داشت: اسامی برندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «ماجرای عشق من» با محوریت ازدواج پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ام المومنین حضرت خدیجه کبری علیها السلام  اعلام شد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» با مشارکت کانون های فرهنگی، هنری مساجد سراسر کشور برگزار شد و در روز میلاد حضرت زینب  (س) 110 نفر برنده این مسابقه از سراسر کشور اعلام شدند.

 

وی با بیان اینکه  این مسابقه به همت موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) مسابقه کتابخوانی « ماجرای عشق من» را برگزار شده اس، گفت: ادامه داد: « این تو و این ماجرای عشق من » عنوان کتابی است که در مورد زندگی حضرت خدیجه (س) در قالب رمان نوشته شده است.

 

 ابدالی پور  بیان کرد:  زهرا عابدی،حسین سالاروند و محمدمهدی محمدی منش از استان لرستان در این مسابقه به عنوان برنده اعلام شده اند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: 20 کارت هدیه به مبلغ 500 هزار تومان و 110 کارت هدیه به مبلغ 110 هزار تومان برای برندگان مسابقه کتابخوانی « ماجرای عشق من» در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، کتاب «این تو و این ماجرای عشق من» شرحی بر زندگی حضرت خدیجه (س) نوشته انسیه سادات هاشمی در قالب رمان مشتمل بر 79 صفحه در قطع پالتویی در شمارگان 5000 نسخه با قیمت 3000 تومان از سوی انتشارات طوبی محبت در سال 1397 منتشر شد و امسال چاپ دوم آن در بازار کتاب توزیع شد.

 

«انسیه سادات هاشمی» نویسنده کتاب « این تو و این ماجرای عشق من» از شاعران جوان کشورمان، تاکنون هفت کتاب از عربی به فارسی ترجمه کرده است.