دستگاه دیجیتال و فلش مموری برای دانش آموزان مناطق محروم خریداری می شود
دستگاه ديجيتال و فلش مموري براي دانش آموزان مناطق محروم خريداري مي شود
مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل:

دستگاه دیجیتال و فلش مموری برای دانش آموزان مناطق محروم خریداری می شود

اصالت پور گفت: با کمک خيرين دستگاه هاي ديجيتال و فلش مموري براي دانش آموزان مناطق محروم خريداري مي شود.
شناسه خبر : 21387 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان، « حسین اصالت پور» اظهار داشت: با توجه به گرانی گوشی تلفن همراه این طرح  جهت یادگیری دانش آموزان راه اندازی شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل و مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد، بیان کرد:  طرح خرید دستگاه دیجیتال و فلش مموری در راستای کمک به دانش آموزان مناطق محروم با مشارکت خیران و افراد توانمند اجرایی شده است.

وی با دعوت از عموم مردم توانمند و خیران برای مشارکت در این طرح، گفت: هزینه هر دستگاه دیجیتال 300 هزار تومان و هزینه هر فلش مموری 80 تومان است.

اصالت پور اظهار داشت: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا تشکیل شد.

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی هنری مسجد با جذب مشارکت های مردمی  و خیران به صورت ماهانه از نیازمندان با اهدای کمک معیشتی نقدی و کالا حمایت می کند.

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل و موکب مردمی جوانان بروجرد، ادامه داد: به صورت ماهانه بسته های غدایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با مشارکت موکب مردمی جوانان بروجرد به صورت هفتگی بین بیخانمان های سطح شهر توزیع می شود.

اصالت پور اذعان داشت: توزیع شیر خشک بین خانواده های دارای نوزاد تحت حمایت نیازمند بصورت ماهانه و ضدعفونی مستمر منازل بیماران کرونایی از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد و موکب جوانان بروجرد است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت جوانان عضو کانون و موکب، ادامه داد: ماسک سه لایه پرستاری تولید این کارگاه با کمترین قمیت توسط غرفه های سطح شهرستان بروجرد در بین آحاد مردم توزیع می شود.

اصالت پور افزود: همچنین بخشی از ماسک های تولیدی کارگاه به صورت رایگان در بین نیازمندان و اقشار تحت حمایت توزیع می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: همچنین به همت جوانان عضو این کانون فرهنگی هنری مسجد کارهای عمرانی شامل برق کشی، لوله کشی، جوشکاری و تعمیر منازل نیازمندان به صورت رایگان انجام می شود.