برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت ایام فاطمیه در شهرستان ازنا
برگزاري ويژه برنامه بزرگداشت ايام فاطميه در شهرستان ازنا
مدیرکانون فرهنگی هنری سید الشهداء(ع):

برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت ایام فاطمیه در شهرستان ازنا

قادري با اشاره به برگزاري ويژه برنامه هاي بزرگداشت ايام فاطميه در اين کانون فرهنگي هنري مسجد، گفت: از بستر فضاي مجازي براي تقويت فرهنگ ديني و اشاعه فرهنگ فاطمي بهره گرفته مي شود.
شناسه خبر : 21430 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان،  « مجتبی قادری»  با تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: در طول ایام فاطمیه اول به مدت سه شب پس از نماز مغرب و عشاء مراسم سوگواری فاطمی در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری سید الشهداء(ع) افزود: همچنین در طول فاطمیه دوم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مدت سه شب و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء  مراسم سوگواری فاطمی برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین محافل نورانی انس با قرآن کریم به همت این کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان ازنا برگزار می شود.

کلیپ های آموزشی از احکام و ارزش های دینی و فرهنگی در بستر فضای مجازی منتشر می شود

قادری از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در طول ایام فاطمیه خبردادو افزود: برنامه های فرهنگی وهنری با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ فاطمی و سبک زندگی فاطمی با بهره گیری از فضای  مجازی برگزار می شود.

وی فضای مجازی را بستری برای ترویج فرهنگ  دانست و افزود: در این کانون فرهنگی هنری مسجد از زمان شیوع بیماری کرونا به صورت هفتگی احکام دینی و ارزش های فرهنگی در قالب کلیپ های آموزشی  تهیه و منتشر می شود.

قادی اذعان داشت: در طول ایام فاطمیه هم کلیپ های ویژه فاطمی تهیه و در بستر فضای مجازی در اختیار مردم قرار می گیرد.

تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری مسجد

قادری همچنین با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: تلاش می شود با جذب کمک های خیران وافراد توانمند از این افراد حمایت شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) از توزیع  بسته های کمک معیشتی در این کانون خبرداد و افزود: تاکنون طی چندین مرحله اقلام خوراکی تهیه و درقالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

ختم قرآن کریم با رویکرد دستگیری از نیازمندان در کانون فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) شهرستان ازنا

قادری افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد در قالب اقدامی خداپسندانه با مشارکت قاریان برجسته شهرستان ازنا طرح ختم قرآن با هدف جذب کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان در این کانون فرهنگی هنری مسجد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح ختم های قرآن مردم توسط قاریان قرآن و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود و هزینه های مربوط به این مراسم به تهیه اقلام خوراکی اختصاص یافته و بین نیازمندان توزیع می شود.