10 شب 10 محفل نورانی انس با قرآن در لرستان برگزار می شود
10 شب 10 محفل نوراني انس با قرآن در لرستان برگزار مي شود
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

10 شب 10 محفل نورانی انس با قرآن در لرستان برگزار می شود

ميردريکوند با اشاره به برگزاري برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي در استان، گفت: با مشارکت دستگاه هاي فرهنگي طي 10 شب دهه فجر انقلاب اسلامي 10 محفل نوراني انس با قرآن کريم در استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 21471 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۳
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان، «فرشاد میر دریکوند» امروز(9دی) در کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه های عمومی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اهمیت بهره برداری از ظرفیت های چون فضای مجازی و برگزاری برنامه های نمادین افزود: همکاری و هماهنگی دستگاه های عضو کمیته مساجد برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی ضروری است.

میردریکوند با بیان اینکه برنامه های مسجد محور با رعایت همه اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، افزود: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی 10 محفل نورانی انس با قرآن کریم طی 10 شب در استان لرستان برگزار می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: تلاش می شود از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه این محافل قرآنی بهره گرفته شود.

«حمزه پور شیخی » مدیریت تربیت و آموزش سازمان بسیج مساجد ومحلات هم در این جلسه گفت: تلاش می شود از فرصت فضای مجازی برای برگزاری باشکوه این مراسم بهره گرفته شود.

« ابراهیم بهروج» معاون رسانه، فرهنگ و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری بین اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر با رویکرد تبین آرمان های انقلاب اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در مساجد برگزار شود.

وی افزود: ستاد امر به معروف استان لرستان آماده تعامل و همکاری با دستگاه های فرهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

« محمود عبدالهی» کارشناس فرهنگی اوقاف و امور خیریه هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت تقویت هماهنگی بین اعضای کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بیش از 2 هزار هیئت امنای مساجد استان در برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: پیشنهاد می شود برنامه های شاخص ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد محوری استان برگزار شود.