کانون‎‌های فهما از ظرفیت والایی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برخوردارند
کانون‎‌هاي فهما از ظرفيت والايي در راستاي تبيين بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي برخوردارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون‎‌های فهما از ظرفیت والایی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برخوردارند

فتايي با بيان اينکه مقابله با توطئه‌هاي دشمنان نيازمند برنامه ريزي جدي، توليد محتواي فرهنگي و کار قوي است، گفت: کانون‌هاي فهما ظرفيت وسيعي براي تبين بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي محسوب مي‌شوند.
شناسه خبر : 22990 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان، « احمد حسین فتایی»  با بیان اینکه ما در 40 ساله دوم انقلاب اسلامی هستیم، اظهارداشت: تبین بیانیه گام دوم در دهه فجر انقلاب اسلام باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  با بیان اینکه رهنمودهای رهبر فرازنه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر تقویت و توسعه برنامه های فرهنگی و تلاش برای تحول در این عرصه تاکید دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در 40 ساله اول انقلاب بسیاری از مردم سختی های موجود برای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را دیده و درک کرده بودند، افزود: در چهل سال دوم باید تلاش کنیم آرمان ها و ارزش های انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب  را برای نسل جوان و نوجوانی به خوبی تبین کنیم.

 

فتایی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت های بسیار خوبی هستند که می تواند در این عرصه نقشی اثرگذار داشته باشند.

 

وی با اشاره به پراکندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، افزود: باید از این ظرفیت بزرگ فرهنگی برای تیین بیانیه گام دوم انقلاب و انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب به نسل جوان و نوجوان بهره گرفته شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان پشتوانه های اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید آرمان ها و ارزش های انقلاب به خوبی به آنان منتقل شود.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: امروز در عصری هستیم که استکبار و دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی با بهره برداری از ظرفیت های رسانه به دنبال ایجاد اختلاف و فاصله بین نسل های دوم و سوم انقلاب با نسل اول هستند.

 

فتایی افزود: مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند برنامه ریزی جدی، تولید محتوای فرهنگی و کار قوی و جدی است که این مهم از شاخص های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: دهه فجر در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا متفاوت ازسال های قبل، با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و با بهره گیری از بستر فضای مجازی برگزار می شود.