ویژه برنامه شب های انقلاب در خرم ‌آباد برگزار می شود
ويژه برنامه شب هاي انقلاب در خرم ‌آباد برگزار مي شود
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد:

ویژه برنامه شب های انقلاب در خرم ‌آباد برگزار می شود

حجت الاسلام علي نيا، با برشمردن برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي، افزود: برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي با محوريت مساجد و پايگاه هاي اجتماعي در محلات برگزار مي شود.
شناسه خبر : 23948 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۶
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان، حجت الاسلام «محمد علی نیا» امروز(14 بهمن) در دیدار با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: دهه مبارک فجر یادآور روزهای بالندگی، پایداری و استقامت ملت ایران در برابر طاغوت و فرصتی برای بازخوانی ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی است..

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اهمیت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و نهادينه كردن آرمان‌های امام و شهدا، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران علاوه بر اینکه به عنوان یک حکومت مقتدر در عرصه‌های بین المللی تعیین کننده معادلات سیاسی جهان است، به یک الگوی بی بدیل برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان اسلام نیز تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در نهادینه سازی اهداف و آرمان های انقلاب، بیان کرد: تقویت همکاری و همدلی بین فعالان مساجد می تواند بستر احیای فعالیت های مسجد محور باشد.

 

حجت الاسلام علی نیا با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان تبلغیات اسلامی بیان کرد: این همکاری می تواند بستر احیای فعالیت های مسجد محور، نهادینه سازی آرمان های انقلاب و تقویت فرهنگ دینی درجامعه باشد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی خرم آباد در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: برنامه های تبلیغات اسلامی با رویکرد نهادینه سازی آرمان های انقلاب و گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه تلویزیونی نسل نو را در حال تولید داریم، افزود: این برنامه با محوریت سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،هنری و تولید می شود

 

حجت الاسلام علی نیا افزود: همچنین در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی جشنواره فرهنگی هنری ورزشی در محله هایی که پایگاه اجتماعی داریم برگزار می شود.

 

وی با افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، مسابقات قرآنی و کتاب خ.وانی و برنامه محوری شب های انقلاب و خاطره گویی و روشنگری در طول ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علی نیا ادامه داد: برخی از برنامه های دهه فجر امسال باتوجه به شرایط جامعه در پی شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شوند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد همچنین از برگزاری کلاس های هنری در مساجد خبرداد و اظهار کرد: کلاس های هنری در مساجد طبق تفاهم نامه ای که با حوزه هنری استان منعقد شده است، برگزارمی شوند.