خانواده شهدا اسوه صبر، استقامت و از خود گذشتگی هستند
خانواده شهدا اسوه صبر، استقامت و از خود گذشتگي هستند
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

خانواده شهدا اسوه صبر، استقامت و از خود گذشتگی هستند

ابدالي پور با بيان اينکه نهادينه سازي فرهنگ ايثار و مقاومت بستر مقابله با توطئه هاي دشمنان است، افزود: خانواده معظم شهدا اسوه هاي صبر و پايداري هستند.
شناسه خبر : 24985 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان،  «محمد ابدالی پور» امروز(25 بهمن) در دیدار با خانواده شهید«عزیزالله بهاروند»، اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که همیشه و هر لحظه قدردان از خود گذشتگی‌ها و ایثار کسانی باشیم که امروز امنیت جامعه را مدیون آن‌ها هستیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران جان خود را فدای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی کردند، افزود: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، صبر، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا درس ایثار و صبر را از ائمه اطهار (ع) به خوبی آموختند و با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و شکیبایی و صبر، این امتحان الهی را پشت سر گذاشتند.

ابدالی پوربا بیان اینکه ایثار خانواده معظم شهدا با هیچ معیار مادی قابل سنجش و ارزیابی نیست، افزود: شما با خدا معامله کرده اید وتنها خدا می تواند اجر و پاداش شما را عنایت کند.

وی با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت بستر مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب جوانان و نوجوانان در جهت بصیرت افزایی، نهادینه سازی ارزش های دینی و انقلابی  تلاش می شود.

گفتنی است در این مراسم که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد برگزار شد از خانواده شهید « عزیزالله بهاروند» تجلیل شد.

 مراسم تکریم از خانواده شهید بهاروند به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی خرم آباد برگزار شد.