کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام اسلامی هستند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از برکات نظام اسلامي هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام اسلامی هستند

فتايي در پيامي با تبريک سالروز تأسيس کانون‌هاي مساجد، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از برکات نظام مقدس اسلامي هستند.
شناسه خبر : 25874 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان، « احمد فتایی» در پیامی، فرارسیدن هجدهم اسفندماه، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را تبریک گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه این پیام افزوده است: مساجد به‌عنوان یکی از مراکز مهم شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای انقلابی و پایبند به  آرمان‌های امام راحل (ره )، شهدای گران‌قدر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همواره نقشی مؤثر در اعتلا و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی هنری در دل مساجد به‌عنوان یکی از برکات همین نظام، مسیر را برای ترسیم فضای فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی در جامعه و انتقال آن به سایر ممالک مسلمان هموار نموده و این مراکز فرصت را برای تربیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ تراز انقلاب فراهم نموده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان  در ادامه افزوده است: به همین مناسبت، فرارسیدن سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به‌تمامی فعالان این عرصه و مجموعه‌ی ستاد اجرایی استان تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.