کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر تمدن اسلامی گام بر می دارند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در مسير تمدن اسلامي گام بر مي دارند
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر تمدن اسلامی گام بر می دارند

حجت الاسلام شاهرخي در پيامي با گراميداشت 18 اسفند، گفت:امروز کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد با توجه به منويات مقام معظم رهبري دام ظله العالي در راستاي تحقق مسجد طراز اسلامي با رويکرد مسجد محوري در مسير تمدن‌سازي نوين اسلامي گامي مؤثر برمي‌دارند
شناسه خبر : 25951 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور افزوده است: مشعل هدایت، همواره نشانه توجه به ارزش‌های والای انسانی، نشانگر هویت فرهنگ و هنر اسلامی است، مسجد در اسلام، قلب تپنده حیات دین اسلام است.

حجت السلام و المسلیمن « سید احمد رضا شاهرخی» در این پیام افزوده است: احیای کارکردهای واقعی مساجد می‌تواند موجب شکوفایی جامعه اسلامی و تغییر سبک زندگی و تقویت باورهای دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود که این در صورتی میسر است که مساجد با یک نظام جامع کارآمد و منسجم با برنامه‌ریزی به تربیت نیروهای انقلابی و ولایی و بسیجی بپردازند.

 

در ادامه این پیام آمده است: مسجد کارآمدی‌های متنوعی را به خود اختصاص داده و کانون‌های مساجد در نظام اسلامی مساجد را به سمت و سوی ارتقاء دینی و فرهنگی سوق می‌دهند.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزوده است: مساجد می‌توانند به عنوان مهمترین مراکز تبلیغ و ترویج احکام و معارف دین مبین اسلام در تربیت افراد و جذب جوانان و مقابله با انحرافات اثر بی بدیلی داشته باشند.

 

همچنین افزوده شده است: امروز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به منویات مقام معظم رهبری دام ظله العالی در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی با رویکرد مسجد محوری در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی گامی مؤثر برمی‌دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزوده است: مساجد، مهمترین سنگر تبلیغ دینی و آموزه‌های اسلامی و ترویج فضائل و ارزش‌های اسلامی و ایجاد بصیرت و بیداری در مردم بوده و به برکت تأسیس و راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد، مستحکم‌ترین مکان برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه افزوده است: اینجانب ضمن تبریک ۱۸ اسفند،بیست‌ و هشتمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد در سال «جهش تولید» از زحمات و تلاش‌های صادقانه ائمه محترم جماعات و مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان تشکر نموده و موفقیت بیش از پیش همگان را در ظل توجهات حضرت امام زمان(عج) از خداوند متعال خواستارم.