کانون های مساجد لرستان در رویداد ملی «ایران قوی» عملکرد درخشانی دارند
کانون هاي مساجد لرستان در رويداد ملي «ايران قوي» عملکرد درخشاني دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون های مساجد لرستان در رویداد ملی «ایران قوی» عملکرد درخشانی دارند

فتايي با اشاره اينکه ستاد کانون هاي مساجد لرستان رتبه نخست غرب کشور در رويداد ملي« ايران قوي» را به خود اختصاص داده است، گفت: عملکرد کانون هاي مساجد استان لرستان درخشان است.
شناسه خبر : 25975 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

« احمدحسین فتایی»، امروز( ۱۹ اسفندماه) در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز لرستان و بزرگداشت ۱۸ اسفندماه، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بیت نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان برگزارشد، اظهار داشت: در کانون‌های فرهنگی و هنری استان لرستان کارهای ارزشمندی در بستر فضای مجازی و فعالیت‌های جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اجرای رویداد ملی « ایران قوی» در سراسر کشور، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان موفق به کسب رتیه نخست غرب کشور در این رویداد شده اند.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در بین کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور رتبه 13 کشوری را در رویداد ملی فهما به خود اختصاص داده اند.

فتایی با اشاره به اینکه در استان لرستان 425کانون در شهرها و روستاها فعالیت دارند، ابراز کد: بیش از 27 هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان عضویت دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح مجوز الکترونیک برای کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: امسال 250 مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان صادر شده  است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: صدور و اخذ مجوز الکترونیکی برای تمام کانون‌های مساجد استان در حال انجام است.

فتایی با اشاره به اینکه ۵۰۰ تابلو در اختیار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان قرار داده شده است، تصریح کرد: در طرح ملی ایران قوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان حائز رتبه ۱۳ و در غرب کشور حائز رتبه برتر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در حوزه نماز، به برگزاری جشنواره فرهنگی نماز اشاره کرد و گفت: در این برنامه از تعدادی از فعالان و برگزیدگان این جشنواره در حوزه‌های سرود، نقاشی، خاطره‌گویی، دلنوشته و صحت قرائت نماز تجلیل می‌شود.

در این مراسم از 42 فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان شامل مدیران، رابطان، مدیران کتابخانه و رابطان خواهر و همچنین برگزیدگان جشنواره استانی نماز تجلیل شد.