کانون های فرهنگی هنری مساجد عملکرد مثبتی در طرح مواسات و همدلی دارند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد عملکرد مثبتي در طرح مواسات و همدلي دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون های فرهنگی هنری مساجد عملکرد مثبتی در طرح مواسات و همدلی دارند

فتايي با اشاره به اجراي هفتمين مرحله توزيع گوشت گرم، بين نيازمندان لرستاني، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد عملکرد مثبتي در طرح مواسات و همدلي و دستگيري از نيازمندان دارند.
شناسه خبر : 26565 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای)فهما( از استان لرستان،  « احمد حسین فتایی» امروز(22 فروردین) در مراسم توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان لرستانی، اظهار داشت: به همت ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه شهرستان قم، امروز هفتمین مرحله توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان استان اجرایی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 415 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان لرستان، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون با تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در راستای حمایت از نیازمندان پیشگام بوده اند.

 

 وی افزود: امروز برای هفتمین بار در استان یک هزار و 200 بسته  یک ونیم کیلویی گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

 فتایی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های گوشت توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: رزمایش مواسات و همدلی با هدف لبیک به توصیه رهبری  و کمک به نیازمندان با توجه به فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.