توزیع بالغ بر20 هزار پرس غذای گرم در لرستان
توزيع بالغ بر20 هزار پرس غذاي گرم در لرستان
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

توزیع بالغ بر20 هزار پرس غذای گرم در لرستان

ابدالي با اشاره به برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي هنري در لرستان، گفت: همزمان با عيد سعيد غدير بالغ بر20 هزار پرس غذاي گرم در لرستان توزيع شده است.
شناسه خبر : 29310 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» در سخنانی اظهار داشت: درطول دهه ولایت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی هنری  برگزار شده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: با همکاری خیران توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بالغ بر 20 هزار پرس غذای گردم در بین نیازمندان استان لرستان  توزیع شده است.

وی ادامه داد: برنامه های متنوع فرهنگی وهنری، مسابقات کتابخوانی و نقاشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده است.

ابدالی پور با اشاره برتوزیع بسته های معیشتی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، بیان کرد: رح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبری  در راستای دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دارد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

 

وی با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.