توزیع دو هزار و 400 بسته گوشت در بین نیازمندان لرستانی
توزيع دو هزار و 400 بسته گوشت در بين نيازمندان لرستاني
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبرداد؛

توزیع دو هزار و 400 بسته گوشت در بین نیازمندان لرستانی

ابدالي پور گفت: با مشارکت موسسه حضت خديجه (س) 2 هزار و 400 بسته گوشت بين نيازمندان و ايتام لرستان توزيع شده است.
شناسه خبر : 29354 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «محمد ابدالی پور» اظهار داشت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ادامه رزمایش کمک های مومنانه با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) به مناسبت عید غدیر 2 هازار و 400 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان توزیع کرده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبری  در راستای دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار دارد.

 وی خاطرنشان کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

 

ابدالی پور ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

 

ابدالی پور با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: به مناسبت عید سعید غدیر 2 هزار و 400 بسته گوشت گرم شامل بسته های یک و نیم کیلویی در بین نیازمندان استان در شهرستان های استان توزیع شده است.

 

ابدالی پور با بیان اینکه در قالب این طرح تاکنون طی 9 مرحله گوشت گرم در بیان نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: طی هر مرحله یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی که وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم است در بین  اقشار نیازمند استان توزیع شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: از همه نیکوکاران دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش ملی برای حمایت از خانواده های نیازمند مشارکت کنند تا بتوانیم نسبت به حمایت از آنها بیشتر و بهتر اقدام کنیم.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه های حمایتی کانون های مساجد از نیازمندان تا پایان شکست قطعی کرونا ویروس ادامه دارد، اظهار کرد:  فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.