طرح ترنم فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود
طرح ترنم فهما در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان برگزار مي شود
مدیرستاد فهما استان لرستان لرستان:

طرح ترنم فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود

ابدالي پو با اشاره به فعاليت 420 کانون فرهنگي هنري مسجد در استان لرستان، گفت: طرح ترنم رح ملي«ترنم فهما» در بين کانون هاي مساجد استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29392 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» در سخنانی اظهار داشت:  طرح «ترنم فهما» یک طرح ملی است که به صورت سراسری در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار داشت: در گام نخست این طرح برنامه‌های آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه مدیران مسئول و اعضای برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزارمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب برنامه های آموزشی تلاش می شود تا زمینه لازم برای ارتقای علمی و عملی نخبگان فرهنگی مساجد فراهم شود.

ابدالی پور با بیان اینکه اینکه پس از برگزاری این دوره و براساس میزان مشارکت مدیران و اعضاء از کانون های برتر تجلیل می شود، افزود: این طرح با هدف شناسایی، ساماندهی، ارتقا و به‌کارگیری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فرهنگ و هنر در و رواق‌های ۱۲ گانه برگزار ‌می‌شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: برخی از دوره های آموزشی در این طرح به صورت حضوری و برخی به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر استان به صورت مجازی اجرا می شود.