برگزاری مسابقه پیامکی قرآنی 1455 در خرم آباد
برگزاري مسابقه پيامکي قرآني 1455 در خرم آباد
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

برگزاری مسابقه پیامکی قرآنی 1455 در خرم آباد

ابدالي پور گفت: مسابقه پيامکي 1455 در سراسر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29399 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» در سخنانی با اشاره به فعالیت 425 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، اظهار داشت: مسابقه قرآنی 1455 در سراسر کانون های مساجد استان لرستان برگزار می شود.

مدیرستاد فهما استان لرستان افزود: مسابقه پیامکی طرح ملی ـ قرآنی ۱۴۵۵ با شعار «قرآن، امید، زندگی» به مدت ۱۰ هفته ویژه تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال پانزدهمین دوره طرح ملی 1455 به مناسب هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن با مشارکت نهادهای فرهنگی و امور قرآنی و  صدا و سیما برپا می‌شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: اجرای این طرح از پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا 12 شهریورماه به مدت 10 هفته، معادل 70 روز ادامه پیدا می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح قرآنی در سال گذشته با محوریت خانواده برگزار شد، ابراز کرد: امسال با توجه به استقبال خوب سال قبل، مقرر شد تا همچنان موضوع‌‌محور پیش برویم و بنابراین شعار «قرآن، امید، زندگی» برای این طرح انتخاب شده است.

 

ابدالی پور با بیان اینکه برای هر هفته اجرای این طرح موضوعاتی تعیین شده است، تصریح کرد: هفته اول؛ موضوع بشارت و آینده روشن، هفته دوم؛ امید به مغفرت و گشایش مادی و معنوی، هفته سوم؛ مهربانی، برّ و احسان، هفته چهارم؛ شکر، هفته پنجم؛ ولایت و ولایت‌پذیری، هفته ششم؛ خانواده، هفته هفتم؛ زیست مجازی، زیست حقیقی، هفته هشتم؛ تواصی به حق، هفته نهم؛ حق الناس و هفته دهم؛ عقل، فکر و علم پیش‌بینی شده است.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: برنامه های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در بین اقشار جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.