بیستم های 20 تومانی، تدبیر کانون فرهنگی هنری کمیل برای حمایت از نیازمندان
بيستم هاي 20 توماني، تدبير کانون فرهنگي هنري کميل براي حمايت از نيازمندان
مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل:

بیستم های 20 تومانی، تدبیر کانون فرهنگی هنری کمیل برای حمایت از نیازمندان

اصالت پورگفت: طرح بيستم هاي 20 توماني، تدبير کانون فرهنگي هنري کميل براي حمايت از نيازمندان و جلب مشارکت خيرين در اين مسير است.
شناسه خبر : 29811 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۱
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « حسین اصالت پور» در  سخنانی اظهارداشت: مرحله سوم طرح بیستمن های ۲۰ تومانی با هدف کمک به نیازمندان، تهیه شیرخشک برای نوزادان خانواده های نیازمندان در بروجرد  طی یک سال اخیر برگزار شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: تاکنون چند مرحله از طرح بیستم های 20 تومانی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد حمایت از نیازمندان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای این طرح با مشارکت خیران 250 بسته غذایی و پک میوه ویژه خانواده های نیازمند شهرستان بروجرد تهیه و توزیع شد.

اصالت پور بیان کرد: در مرحله دوم با مشارکت مردم و خیران قبوض آب، برق و گاز خانواده های نیازمند پرداخت شد.

وی با اشاره به مرحله سوم طرح بیستم های 20 تومانی، افزود: در این مرحله شیر خشک جهت کمک به خانواده های نیازمندان دارای نوزاد شیر خوار تهیه و توزیع می شود.

اصالت پور  خاطرنشان کرد: در این طرح خیران و افراد توانمند می توانند با پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان از ایتام و نیازمندان حمایت کنند.

وی بیان کرد: به همت کانون فرهنگی هنری کمیل و موکب جوانان بروجرد بانک اطلاعاتی از خانواده های نیازمند بروجردی تهیه شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل بروجرد اظهار کرد: با جذب حمایت خیران و افراد توانمند به صورت ماهانه و موردی از خانواده های تحت پوشش این کانون فرهنگی هنری مسجد حمایت می شود.