طرح شکوه مادری در استان لرستان برگزار می شود
طرح شکوه مادري در استان لرستان برگزار مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

طرح شکوه مادری در استان لرستان برگزار می شود

ابداالي پور گفت: طرح «شکوه مادري» در راستاي تکريم مادران فعال در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و ديني در در استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29812 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،« محمد ابدالی پور» در سخنانی، با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم، اظهار کرد: این طرح سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در طرح سه شنبه های تکریم  با سرکشی هفتگی به خانواده های معظم شهدای استان، از خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌ها دیدار و بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به ادامه طرح سه شنبه های تکریم در سال جاری، خاطرنشان کرد:  امسال در تداوم طرح سه شنه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند،تکریم می شوند.

ابدالی پور خاطرنشان کرد: طرح «شکوه مادری» با هدف تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو انجام می شود.

وی افزود: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، می‌تواند ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری رساند