اهدای جهیزیه توسط کانون فرهنگی هنری مسجد
اهداي جهيزيه توسط کانون فرهنگي هنري مسجد
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع):

اهدای جهیزیه توسط کانون فرهنگی هنری مسجد

موسوي نيک گفت: به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد يک مورد جهيزيه و يک عدد گوشي تلفن همراه براي نيازمندان تهيه و اهداء شد.
شناسه خبر : 30211 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،« سید مسعود موسوی نیک» در سخنانی اظهار داشت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد، بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود افزود: در این کانون فرهنگی هنری مسجد علاوه بر برنامه های دینی، فرهنگی و هنری تلاش می شود با جذب مشارکت مردم و خیرین در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان اقدام شود.

 

وی افزود: در روزهای اخیر با مشارکت مردم یک مورد جهیزیه تهیه وبه زوج نوعروس اهداء شده است.

 

موسوی نیک ادامه داد: همچنین با مشارکت مردم دو عدد فرش و یک مورد یخچال فریزر تهیه و به خانواده های نیازمند تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

موسوی نیک با اشاره به اجرای مستمر برنامه های فرهنگی، دینی، قرآنی و هنری در این کانون فرهنگی هنری مسجد، بیان کرد: با توجه به شرایط جامعه در پی شیوع بیماری کرونا تلاش می شود از بستر فضای مجازی برای تقویت برنامه های فرهنگی وهنری بهره گرفته شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهار کرد: برنامه هایی که در مسجد برگزار می شود هم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شوند.