فعال حوزه سینما کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تجلیل شد
فعال حوزه سينما کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان تجليل شد

فعال حوزه سینما کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تجلیل شد

« مسعود بيرانوند» فعال حوزه سينما استان لرستان مورد تجليل قرار گرفت.
شناسه خبر : 30382 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، امروز(22 شهریور) با گرامیداشت روز سینما در 21 شهریور، گفت: رشد و پرورش استعدادهای بالقوه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله و استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

« محمد ابدالی پور» افزود: کانون های فرهنگی هنری مسجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا و سایر تشکل های مسجد و محله می توانند با رویکردهای شبکه سازی و جریان سازی با استفاده از ظرفیت های مردمی وفعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای خود بردارند.

 

وی ادامه داد:  رشد و پرورش استعدادهای بالقوه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله و استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون مسجد ازجمله اهداف ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

ابدالی پور ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مسجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا و سایر تشکل های مسجد و محله  می توانند با رویکردهای شبکه سازی و جریان سازی و به منظور استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی مؤثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای خود را بردارند.

 

وی با اشاره به محوریت برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری اوقات فراغت، گفت: تقویت برنامه های هنری، با بهره گیری از ظرفیت هنر انقلابی و متعالی در صد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مسجد قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید شده است که در فضای مجازی فعال باشند و از فرصت فضای مجازی بهره گرفته شود، اظهار کرد: اگر مسجد و یا کانون فرهنگی هنری امکان مراجعه حضوری در آن نیست آموزش های مجازی را به مخاطبان ارایه دهند.

  وی با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که در سطح ستاد فهما وجود دارد باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد تا ضمن کیفی سازی و توانمندسازی کانون های موجود، فراگیری کانون‌ها در مناطقی که نیاز به حضور مجموعه های فرهنگی احساس می شود گسترش یابد و از سوی دیگر با محوریت ائمه محترم جماعات و فعالان داخل مسجد نظیر بسیج، کانون، هیات امنا، خیریه‌های خدمات شایسته‌تری به مامومین و مجاورین مساجد ارائه شود.