چهارمین دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبری در خرم آباد برگزار می‌شود
چهارمين دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبري در خرم آباد برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان لرستان؛

چهارمین دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبری در خرم آباد برگزار می‌شود

ابدالي‌پور گفت: همزمان با ميلاد پيامبراکرم(ص) چهارمين دوره مسابه بزرگ اذان و مکبري در شهرستان خرم آباد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 30997 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

«محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، از برگزاری چهارمین دوره مسابقه بزرگ اذان و مکبری ویژه جوانان، کودکان و نوجوانان خبر داد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این مسابقه از اول آبان ماه سال جاری و همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

ابدالی پور اظهار کرد: آخرین مهلت برای ثبت نام در این مسابقه تا یکشنبه 25 مهر ماه 1400 مشخص شده است.

وی افزود: این مسابقه قرآنی با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد،کارگروه جوانان ونوجوانان ستاد نماز جمعه شهرستان، معاونت پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، اوقاف و امور خیریه لرستان،سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد، استانداری لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان لرستان برگزار می شود.

ابدالی پور اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت ثبت نام به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد، آموزشگاه های محل تحصیل و یا موسسه قرآنی یوسف نبی(ع) شهرستان خرم آباد مراجعه کنند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: این مسابقه به صورت زنده و مستقیم از شبکه شاد (کانال خبری و اطلاع رسانی در مسیر حیات طیبه) پخش می شود.