پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می شود
پانزدهيمن دوره مسابقات قرآني مدهامتان برگزار مي شود
مدیرستاد کانون های مساجد استان لرستان:

پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می شود

ابدالي پور گفت: فراخوان پانزدهمين دوره «مسابقات قرآن کريم مدهامتان» ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در ۳ رده سني منتشر شده است.
شناسه خبر : 31602 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» در سخنانی، اظهار داشت: طبق تمهیدات به عمل آمده، فراخوان پانزدهمین دوره «مسابقات قرآن کریم مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ۳ رده سنی منتشر شد.

وی بیان کرد: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی از دوره‌های این مسابقات است که در برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، افزود: این دوره در رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان تا ۳۰ آذرماه امسال، فرصت دارند تا در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

ابدالی پور اظهار کرد: نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقه مجازی خواهد بود، افزود: از فعالان قرآنی انتظار داریم در این دوره از مسابقات قرآنی همانند سال‌های گذشته، حضوری پررنگ داشته باشند و محافل قرآنی که از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است را رونق بخشند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان در سطحهای  کانون های مساجد، شهرستان ها و استانی برگزار می شوند و برگزدیگان مرحله استانی به مرحله کشوری این سری از مسابقات راه می یابند.