اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در سطح‌ کانون‌های مساجد لرستان/فعالان حوزه کتاب تجلیل می‌شوند
اعلام ويژه‌برنامه‌هاي بزرگداشت هفته کتاب در سطح‌ کانون‌هاي مساجد لرستان/فعالان حوزه کتاب تجليل مي‌شوند
مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در سطح‌ کانون‌های مساجد لرستان/فعالان حوزه کتاب تجلیل می‌شوند

ابدالي‌پور با اعلام برنامه‌هاي هفته کتاب در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان، گفت: فعالان حوزه کتاب و کتابخواني مورد تجليل قرار مي‌گيرند.
شناسه خبر : 31932 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» در دیدار با مدیران کانون های مساجد خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب برنامه های متنوع از جمله مسابقات کتاب و کتاب خوانی در کانون های مساجد استان لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در تقویم به نام هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است، افزود: تلاش  می شود از این فرصت برای تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی بهره گرفته شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: برپایی میز کتاب و نمایشگاه کتاب درون مسجدی از جمله برنامه های هفته کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

ابدالی پور ادامه داد: با برپایی میز کتاب در نماز جمعه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و همچنین نمایشگاه کتاب در مساجد، از دیگر برنامه های هفته کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

وی با اشاره به اینکه طرح شنبه های کتاب به صورت هفتگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود، ابراز کرد: طرح شنبه های کتاب فرصتی  مغتنم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

ابدالی پور افزود: طی هفته کتاب طرح شنبه های کتاب مساجد با رویکرد معرفی این کتاب و به صورت ویژه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تولید محتوا از دیگر برنامه های پیشنهادی هفته کتاب و کتابخوانی است که در هفته کتاب چه در مساجد، کتابخانه های مساجد و فضای مجازی پیگیری می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: همچنین طی هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های مساجد بازدید و مشکلات کتابخانه ها و کتابداران مساجد بررسی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان یادآور شد: قصد داریم در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های کانون های مساجد بازدید کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی از دغدغه های این ستاد، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است بنابراین سعی داریم از فرصت پیش رو برای تحقق این مهم بهره کافی را ببریم.