تعالی فرهنگی جامعه مهمترین رویکرد کانون فرهنگی هنری مساجد است
تعالي فرهنگي جامعه مهمترين رويکرد کانون فرهنگي هنري مساجد است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

تعالی فرهنگی جامعه مهمترین رویکرد کانون فرهنگی هنری مساجد است

ابدالي پور گفت: بهره گيري از ظرفيت هاي فرهنگي وهنري در راستاي رشد و تعالي فرهنگي جامعه با بهره گيري از متعالي در جامعه از رويکردهاي مهم کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است.
شناسه خبر : 32121 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، « محمد ابدالی پور» امروز در دیدار با امام جمعه سلسله، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مساجد و با رویکرد جذب جوانان و نوجوانان به مساجد فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد جایگاه مهم و نقش و رسالت خطیری بر عهده دارد، افزود: مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و رشد و تعالی فرهنگی جامعه با بهره گیری از متعالی در جامعه از رویکردهای مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ابراز کرد: نیازسنجی وآسیب شناسی فرهنگی متناسب با هر محله و منطقه ازدیگر برنامه های مهم کانون های مساجد است.

وی تصریح کرد: در كانون های فرهنگی هنری مساجد هر محله، شهر و روستا علاوه بر برنامه های ملی و استانی که توسط ستاد استانی کانون های مساجد و ستاد کشوری تنظیم می شود، متناسب با نیازها فرهنگی و هنری همان مناطق برنامه هایی تدوین و اجرا می شود.

ابدالی پور با اشاره به فعالیت 428 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه های کانون های مساجد در دو بستر حضوری و مجازی  برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوران کرونا، افزود: در لبیک به رهنمود های رهبری، کانون های فرهنگی هنری مساجد در رزمایش مواسات و همدلی پیشگام بوده اند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه، گزارشی از روند برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد را ارائه داد.