ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در کانون صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد/ از برگزاری مسابقات تا شرکت در طرح شنبه‌های کتاب
ويژه‌برنامه‌هاي هفته کتاب در کانون صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد/ از برگزاري مسابقات تا شرکت در طرح شنبه‌هاي کتاب
مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خبرداد؛

ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در کانون صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد/ از برگزاری مسابقات تا شرکت در طرح شنبه‌های کتاب

شيرپور با اشاره به فعاليت‌هاي کانون صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد به مناسبت هفته کتاب گفت: برگزاري مسابقات فرهنگي بر اساس کتا‌ب‌هاي معرفي شده و شرکت در طرح ملي شنبه‌هاي کتاب از جمله اقدامات اعضاي اين کانون در اين ايام است.
شناسه خبر : 32219 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

« مهدی شیرپور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار داشت: جهت بزرگداشت هفته کتاب و اهمیت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه روز شمار در این کانون فرهنگی هنری مسجد اجرایی شده است.

 

وی اظهار داشت: این برنامه ها با برگزاری مراسم افتتاحیه هفته کتاب آغاز و مراسم اختتامیه آن 30 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد، ادامه داد: تاکنون برنامه های چون کافه کتاب، کتاب آسمانی، گپ کتاب با حضور علاقمندان و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

شیرپور ادامه داد: مسابقه کتاب و کتابخوانی نیز با بهره گیری از فرصت فضای مجازی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد طراحی و طی هفته کتاب در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: مسابقه کتاب و کتاب خوانی از کتاب شهید « محمد ابراهیم همت» در حال برگزاری است که علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به دفتر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد صاحب الزمان (ع) خرم آباد مراجعه کنند.

 

شیرپور ادامه داد: طرح تعویض کتاب از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: طرح شنبه های با کتاب از برنامه های مستمر کانون فرهنگی هنری مسجد در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت توسعه امکانات کتابخانه ای، گفت: توسعه امکانات کتابخانه های مساجد می تواند در تقویت و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر باشد.

 

شیرپور با اشاره به اینکه  کتابخانه مسجد صاحب الزمان خرم آباد در سال 1351 تاسیس شده است، ابراز کرد: این کتابخانه مسجد از کتاب های مرجع برخوردار است و مورد استقبال خوب مردم است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری از کارکردهای مهم  کتابخانه های مساجد است