گرامیداشت هفته کتاب در سطح کانون‌های مساجد شهرستان دورود
گراميداشت هفته کتاب در سطح کانون‌هاي مساجد شهرستان دورود

گرامیداشت هفته کتاب در سطح کانون‌های مساجد شهرستان دورود

موسوي نيک گفت: با هدف ترويج و نهادينه سازي فرهنگ کتاب وکتابخواني و با مشارکت اداره فرهنگ وارشاد اسلامي دورود برنامه‌هاي مختلفي در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 32296 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، گفت: همزمان با هفته کتاب و روزشمار این هفته برنامه های متنوع بزرگداشت هفته کتاب به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام رضا(ع) و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دورود برگزار شده است.

وی افزود: در طول هفته کتاب برنامه های چون مسابقات کتابخوانی، قصه خوانی، اهدای کتاب وخلاصه گویی کتاب برگزار شده است.

مدیرکانون فرهنگ هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود اظهار داشت: این کانون فرهنگی هنری مسجد برنامه شنبه های کتاب را به صورت مستمر و سالانه در دستور کار دارد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی در این کانون فرهنگی هنری مسجد، ادامه داد: برنامه های  مختلف این کانون در حوزه کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

موسوی نیک با اشاره به اهمیت تجهیز مساجد به کتابخانه و تقویت کتابخانه های مساجد، اذعان داشت:  کتابخانه های مساجد نقش مهمی در تقویت جذب اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان به مساجد دارد.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، ادامه داد: باید با برنامه ریزی صحیح از ظرفیت های فرهنگی در این راستا بهره بردای شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ارتباط تنگاتنگی باجوانان دارند میتوان بابرگزاری مسابقات کتابخانی واهداء جوائز به آنان فرهنگ کتابخوانی راترویج  داد.

موسوی نیک اظهار کرد: در مسابقات کتابخوانی مسجد محور باید تنوع کتابها درکتابخانه های مساجدهم مورد توجه قرار گیرد.