ضرورت تقویت تعامل بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد
ضرورت تقويت تعامل بسيج و کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد
مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تاکید کرد:

ضرورت تقویت تعامل بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

کريمي والا با اشاره به اهميت تقويت فعاليت هاي مساجد، اظهار کرد: تعامل و همکاري بسيج و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهمي دراحياي کارکردهاي مساجد دارد.
شناسه خبر : 32453 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما « فریدون کریمی والا» امروز(2 آذر) در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد کانون های مساجد لرستان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: نقش آفرینی در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین اهداف بسیج هنرمندان کشور است.

 وی با بیان اینکه بسیج نهادی برخاسته از انقلاب و عجین با عقیده و ایمان است، افزود: بسیج در راستای احیای کارکردهای مسجد محور آماده تعامل و همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اهمیت تقویت همکاری بین ارکان مسجد، اذعان داشت: این همکاری و تعامل می تواند بستر جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت صحیح این قشرباشد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی وهنری در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان؛ خاطرشنان کرد:  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان می‌توانند به خوبی در مقابل شبه‌ها و هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

کریمی والا با بیان اینکه  ترکیب فرهنگ و هنر در کانون‌ها حائز اهمیت است، ادامه داد: فرهنگ سبب عمق بخشیدن به فعالیت‌ها و هنر سبب جذابیت و اثرگذاری می‌شود، ترکیب این دو ویژگی سبب تمایز فعالیت‌های کانون‌ها در مساجد شده است.

وی با اشاره به اهیمت تقویت فرهنگ پیوند  اقشار مختلف با مساجد، افزود: دور شدن از مساجد بستر بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

کریمی با اشاره به اهمیت تعامل بین ارکان فعال در مساجد، اذعان داشت: امروز مشاهده می شود که در محله ای که ائمه جماعت، کانون های مساجد، پایگاه های مقاومت و هیئت امنا فعال دارد، فعالیت های فرهنگی هنری رونق دارد و آسیب های اجتماعی کمتری دیده می شود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان  با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت های مسجد محور، اظهار کرد: تعامل و همکاری بسیج و کانون های فرهنی هنری مساجد نقش مهمی دراحیای کارکردهای مساجد دارد.