فعالیت‌های جهادی ضامن سربلندی نظام اسلامی است
فعاليت‌هاي جهادي ضامن سربلندي نظام اسلامي است
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

فعالیت‌های جهادی ضامن سربلندی نظام اسلامی است

آيت الله نيازي با اشاره به اهميت توسعه فعاليت‌هاي مسجد محور، گفت: رويکرد و فعاليت جهادي ضامن سربلندي نظام مقدس اسلامي است.
شناسه خبر : 32561 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهماآیت الله« هاشم نیازی» شامگاه(5 آذر) در در ویژه برنامه فرهنگی هنری « علمداران » که در مسجد  مسجد امام حسن عسکری منطقه گلدشت شرقی خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: توسعه و تقویت فعالیت های مسجد محوربستر احیای کارکردهای مساجد و رفع بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود:  ترویج تفکر بسیجی و تفکر جهادی مهم ترین گام در راستای رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

وی بیان کرد: آنچه مهم است این که جوانان عزیز ما باید با تفکر بسیجی رشد کنند تا پرچم اسلام عزیز به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستان مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) برسد.

آیت الله نیازی با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت های جهادی، خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی فعالیت های جهاد گونه و بسیجی باید بیش از پیش تقویت شود چرا که ضامن سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که تفکر و فرهنگ بسیج به تفکر و فرهنگ غالب جامعه مبدل شود تا دشمنان اسلام و ایران با دیدن نشاط و امید مردم، مایوس شوند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این که جوانان عزیز ما باید با تفکر بسیجی رشد کنند تا پرچم اسلام عزیز به واسطه  نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستان مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) برسد.

آیت الله نیازی تصرح کرد: تفکر بسیج برخواسته از فرهنگ ریشه دار عاشورا است که با ساختن یک دیوار از خون مقدس شهداء،حصاری مقاوم در برابر تفکرات شیطانی را به عنوان حفاظی برای کشور های اسلامی ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترویج و تقویت اخلاق بسیجی باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: یکی از عواملی که می تواند نور فرهنگ بسیج را در چشم و دل مردم روشن کند، پایبندی بسیجی ها به اخلاق سلمانی و اباذری است که مخلصانه و صادقانه در خدمت ملت بزرگ اسلام و مسلمانان بودند. 

نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه تفکر بسیج در دولت سیزدهم ظهور و نمود بسیار درخشانی دارد و امیدواریم با تکیه بر این تفکر، مشکلات کشور و ملت شریف ایران مرتفع شده و مردم به خوبی فرهنگ بسیج، جهاد و مقاوت را لمس کنند.

گفتنی است، ویژه برنامه فرهنگی هنری «علمداران» که با همکاری این اداره کل، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و سازمان بسیج هنرمندان استان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

در این همایش فرهنگی هنری از تعداد 6 گروه جهادی فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و خدمت رسانی تجلیل شد.