مساجد نقش مهمی در آگاهی بخشی نسبت به فرزندآوری و فرزند پروری دارند
مساجد نقش مهمي در آگاهي بخشي نسبت به فرزندآوري و فرزند پروري دارند
مدیر ستاد فهما استان لرستان؛

مساجد نقش مهمی در آگاهی بخشی نسبت به فرزندآوری و فرزند پروری دارند

ابدالي پور با اشاره به اهميت آسان گرفتن در بحث فرزندآوري، افزود: کانون هاي مساجد نقش مهمي در آگاهي بخشي در بحث فرزندآوري و فرزند پروري دارند.
شناسه خبر : 32807 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما)، « محمد ابدالی» امروز(10 آذر) در جریان تجلیل از مادر موفق در بحث فرزند آوری، اظهار داشت: باید ضرورت فرزندآوری و ابعاد مختلف آن در جامعه نهادینه شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در آگاهی بخشی به زوج های جوان در بحث فرزندآوری و فرزندپروری دارند.

وی ادامه داد: زوج‌ها به هنگام ازدواج نیازمند بحث‌های جدی در این زمینه و آگاهی بخشی هستند که باید در آموزش‌های قبل از ازدواج این مسائل منتقل شود.

ابدالی پور با اشاره به اهمیت ساده گرفتن خانواده‌ها در مسئله فرزندآوری خاطرنشان کرد: معرفی خانواده های موفق در حوزه فرزندآوری برای الگو سازی در این زمینه ضروری است.

لزوم برنامه ریزی برای مهارت‌های فرزندپروری در کانون های مساجد

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه آگاهی سنگ بنای تربیت درست است، خاطرنشان کرد: همسران باید مهارت‌های فرزند پروری را از طریق مطالعه و کلاس‌ها و کارگاه‌های فرزندپروری بالا ببرند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد، مدیربنیاد شهید این شهرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد ازخانم خسروی مادر نمونه در بحث فرزندآوری و عضو کانون فرهنگی هنری امام رئوف است تجلیل شد.