فعالان کانون‌های مساجد در میدان مبارزه با کرونا حضوری موثر داشتند
فعالان کانون‌هاي مساجد در ميدان مبارزه با کرونا حضوري موثر داشتند
مدیر ستاد فهما لرستان در بازدید از کارگاه تولید ماسک کانون کمیل؛

فعالان کانون‌های مساجد در میدان مبارزه با کرونا حضوری موثر داشتند

ابدالي پور در بازديد از کارگاه توليد ماسک فعالان کانون فرهنگي هنري کميل در شهرستان بروجرد گفت: مساجد و کانون‌هاي مساجد با شيوع بيماري کرونا به پايگاه هاي مردمي مبارزه با اين ويروس و همچنين مرکز حمايت از نيازمندان تبديل شدند.
شناسه خبر : 32911 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، « محمد ابدالی پور» امروز(14 آذر) در بازدید از کارگاه تولید ماسک فعالان کانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد، اظهار داشت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به پایگاه های برای مقابله با بیماری کرونا و مکانی برای دستگیری از نیازمندان  تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در میدان مقابله با بیماری کرونا حضوری موثر و جهاد گونه داشتند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: همچنین فعالان کانون های مساجد در لبیک به ندای رهبری در طرح مواسات و همدلی تاکنون حضوری موثر داشته اند.

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان محلات توسط کانون های مساجد، تصریح کرد: جوانان انقلابی کانون های فرهنگی هنری مساجد با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، مساجد را به عنوان سنگری برای مقابله با بحران کرونا انتخاب کردند و با شناسایی خانواده های نیازمند بخشی از نیاز این عزیزان را برطرف می کنند.

ابدالی پور با تقدیر از فعالیت جوانان عضو کانون فرهنگی هنری کمیل در میدان مبارزه با کرونا، اظهار داشت: این کارگاه علاوه بر مشارکت فعال در طرح مواسات با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در حوزه کمک به شبکه بهداشت و درمان، مردم و همچنین تولید اشتغال برای اعضای کانون عملکردی مثبت داشته است.

وی افزود: این کارگاه تولیدیاز زمان شیوع کرونا ویروس راه اندازی و هم اکنون ماسک های چهار لایه استاندارد را تولید و با حداقل سود در بین مردم به فروش می رساند.

گفتنی است، : این کارگاه تولید ماسک با حضور فعالان مسجدی راه اندازی و در مدت کوتاهی موفق به اخذ مجوزه های لازم است.

در این کارگاه  روزانه 100 تا 150 هزار عدد ماسک تولیدی و با حداقل سود  و زیر قیمت مصوب در بازار به فروش می رسد.

در این واحد تولیدی برای 12 نفر به صورت مستقیم و ۱5 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.