خانواده شهدای سلامت در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد تجلیل می‌شوند
خانواده شهداي سلامت در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد تجليل مي‌شوند
به همت ستاد فهما استان لرستان؛

خانواده شهدای سلامت در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد تجلیل می‌شوند

ابدالي‌پور از برگزاري آيين تجليل از خانواده شهداي مدافع سلامت در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد به همت ستاد فهما استان لرستان و همکاري دو کانون فرهنگي هنري خبر داد.
شناسه خبر : 33069 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، اظهار داشت: مراسم تجلیل از دو خانواده شهید مدافع سلامت استان لرستان همزمان با (19 آذر) سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مجری در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ابراز کرد: ایثار و فداکاری شهدای سلامت و کادر درمان  را در جهت خدمت رسانی به بیماران با نثار جان خود ستودنی است.

ابدالی پور بیان کرد: در جریان شیوع و گستردگی بیماری منحوس کرونا ویروس  مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس قرار گرفتند.

وی افزود: مدافعان سلامت با ماندن در سنگر دفاع از سلامت مردم و تنها نگذاشتن شهروندان در جهت حفظ سلامت بیماران مبتلا به این بیماری ایثارگری کردند.

ابدالی پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و دو شهید لرستان عرصه سلامت، افزود: تعداد زیادی از مدافعان عرصه سلامت با جانفشانی و حتی نثار جانشان در جهت سلامتی بیماران بار دیگر درس ایثار و از خودگذشتگی را تداعی و یادآوری نمودند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مردم ایران قدر دان ایثارگری های شهدای مدافع سلامت و کادر درمان هستند، اظهار کرد: مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت با هدف قدردانی از زحمات این خانواده  و نکوهداشت فرهنگ ایثار برگزار می شود.