خانواده شهدای سلامت لرستان تجلیل شدند
خانواده شهداي سلامت لرستان تجليل شدند
به همت ستاد فهما استان لرستان؛

خانواده شهدای سلامت لرستان تجلیل شدند

طي مراسمي خانواده‌هاي شهداي سلامت استان لرستان در شهرستان هاي خرم آباد و بروجرد تجليل شدند.
شناسه خبر : 33146 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

«محمد ابدالی پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: مراسم تجلیل از دو خانواده شهید مدافع سلامت استان لرستان همزمان با شب میلاد حضرت زینب(س) در شهرستان های خرم آباد و برجرد برگزار شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، افزود: ایثارگری، فداکاری و تلاش مجاهدانه کادر درمان در روزهای شیوع کرونا بر هیچ کسی پوشیده نیست.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: مدافعان سلامت با تاسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و با تکیه بر فرهنگ  ایثار و شهادت در دفاع از سلامت جامعه تا پای جان ایستاده‌اند.

وی با تقدیر از صبر، ایثار و گذشت خانواده های مدافعان سلامت بویژه خانواده شهدای مدافع سلامت،  خاطرنشان کرد:  مدافعان سلامت مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

ابدالی پور با آرزوی سلامی برای کادر درمان،  براز کرد: ایثار و فداکاری شهدای سلامت و کادر درمان  را در جهت خدمت رسانی به بیماران با نثار جان خود ستودنی است.

وی افزود: مدافعان سلامت با ماندن در سنگر دفاع از سلامت مردم و تنها نگذاشتن شهروندان در جهت حفظ سلامت بیماران مبتلا به این بیماری ایثارگری کردند.

ابدالی پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و دو شهید لرستان عرصه سلامت، افزود: تعداد زیادی از مدافعان عرصه سلامت با جانفشانی و حتی نثار جانشان در جهت سلامتی بیماران بار دیگر درس ایثار و از خودگذشتگی را تداعی و یادآوری نمودند.

وی با بیان اینکه مردم ایران قدر دان ایثارگری های شهدای مدافع سلامت و کادر درمان هستند، اظهار کرد: مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت با هدف قدردانی از زحمات این خانواده  و نکوهداشت فرهنگ ایثار برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تصریح کرد: مراسم تجلیل از دو خانواده شهید مدافع سلامت استان لرستان به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مجری برگزار شده است.