برگزیدگان بسته‌های تشویقی رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ در استان لرستان معرفی شدند
برگزيدگان بسته‌هاي تشويقي رويداد ملي فهما ۱۴۰۰ در استان لرستان معرفي شدند
مدیر ستاد فهما استان لرستان خبر داد؛

برگزیدگان بسته‌های تشویقی رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ در استان لرستان معرفی شدند

ابدالي پور با اشاره به قرعه‌کشي انجام شده به منظور تخصيص بسته‌هاي تشويقي به کانون‌هاي مساجد در رويداد ملي فهما ۱۴۰۰،گفت: برگزيدگان اولين قرعه‌کشي اين رويکر حمايتي در استان لرستان معرفي شدند.
شناسه خبر : 33451 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما(، « محمد ابدالی پور»  با اشاره به اجرای رویداد ملی فهما 1400 در سطح کانون های  فرهنگی هنری مساجد، گفت: برگزاری قرعه کشی بین کانون هایی که قعالیت های خود را ثبت کرده و موفق به کسب امتیاز در سومین رویداد فهما شدند یک طرحی تشویقی است که از سوی ستادهای استانی در حال برگزاری است.

 

وی افزود: برای افزایش مشاركت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد ملی بسته های تشویقی مختلفی برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: این بسته ها در دو قالب بسته های تشویقی هفتگی و بسته های تشویقی برترین ها برنامه ریزی شده است.

 

 ابدالی با اشاره به فعالیت 420 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، اظهار کرد: تا این لحظه تعداد 392 کانون فرهنگی هنری مسجد استان لرستان در رویداد ملی فهما مشارکت دارند.

 

وی با بیان اینکه بالاترین امتیاز کانون های فعال استان لرستان تا امروز، 13 هزار و 360 امتیاز است، افزود:در قرعه کشی که انجام می شود، به پنج کانونی که 1000 به بالا امتیاز داشته باشد، اهدا می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: در این راستا قرعه کشي هفتگي بسته هاي تشويقي طرح ملي ايران قوي از بين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان  لرستان که شرایط شرکت در قرعه کشی را داشتند، برگزار شد و کانون های فرهنگی هنری اصحاب الحسین شهرستان پلدختر، شهید تقی زاده شهرستان کوهدشت، نوالمهدی شهرستان دلفان، امام رضا(ع) شهرستان دورود،حبل المتین شهرستان بروجرد به عنوان کانون های برگزیده به قید قرعه شناخته شدند.

گفتنی است، 30 آذر آخرین مهلت ثبت وارسال برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد درسومین رویداد ملی فهماست.